UWAGA !!!

W związku z dynamicznie rozwijającą się i niebezpieczną sytuacją związaną z koronawirusem SARS-CoV-2 wywołującym chorobę COVID-19, w trosce o bezpieczeństwo Państwa i pracowników Urzędu Miejskiego w Piaskach wszystkie sprawy urzędowe, w tym wnioski, podania i pisma konieczne złożenia osobistego będą przyjmowane przy wejściu do Urzędu, jeżeli takiej potrzeby Państwo nie mają bardzo prosimy o załatwianie spraw drogą elektroniczną za pośrednictwem EPUAP. Wszelkie wnioski można przesyłać również na adres e-mail: um@piaski.pl. W sprawach ważnych prosimy o kontakt pod numerem telefonu: 81 58 21 020 – sekretariat.

Wniosek o wydanie dowodu osobistego, aktu małżeństwa, aktu zgonu, odpisu aktu urodzenia, a także wnioski meldunkowe można złożyć za pośrednictwem strony https://obywatel.gov.pl/

Od dnia 12 marca br. do odwołania tut. Urząd wprowadza pisemną ewidencję interesantów (imię i nazwisko, adres zamieszkania, nr telefonu kontaktowego). Dane zebrane w przedmiotowej ewidencji będą wykorzystane na potrzeby Urzędu Miejskiego w Piaskach, a w sytuacji wyższej konieczności Urząd zastrzega sobie prawo przekazania ich do uprawnionych instytucji zewnętrznych.

APELUJEMY O OGRANICZENIE WIZYT W URZĘDZIE !!!

Data publikacji: 2020-03-19, 12:46